manodeprisiv?

Imon ska ja upp tidigt. för att vara mig ^^ jag ska fixa massa i lghten :) å sen ska ja hjälpa ange när hon ska träna med puttas :)

sen imon kväll är det underbar å då kmr martina upp :) så hon å ja ska bo i min lya :) ska med anne å tesse på förfest ska bli as kul :D

på lördag ska ja klippa mig å slinga håret :) BEHÖVS! var typ evigheter sen. sen på kvällen blir det tjejkväll hos camilla å sen antagligen ut :) på söndag blir det bio. älskar å ha saker å göra :) det händer ju inte allt för mkt i mitt liv som det är nu...

nästa vecka ska jag ringa lernia :D känns som ett steg i rätt riktining! så hinner de fixa ngt till mig tills slutet jan :) å så ska ja å carro gå runt till alla krogar/pubar i hela hstd å söka jobb med :P inte b&b då :P

Nu har jag stått ut i 2 månader. 1 månad till är hur lång tid som helst! jag vill rida putte nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! å träna å galoppera på fälten! det här är pest!

faaaaaaaaaaaaan va mitt liv suger. orka med killar jag skiter i det här nu. jag är tydligen den eviga singeln så försök inte övertala mig till ngt förhållande för du vill ändå inte ha mig.
jag är ett mosat popcorn utanför bion som folk klagar över när det fastnar under skorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0