JISSES!

OMG, Herregud lr götepetter lr va fan som helst men att jag är trött i huvet nu! suttit i två timmar på årsmöte, varav 1,5 h av den tiden disskuterades namnbyte på klubben. Styrelsen vs. resterande medlemmar. Vi röstade emot å då hotar styrelsen med att avgå! hetare dissusion var längesen jag var med om å dessutom skyller styrelsen på att det är sponsorer som vill att vi ska byta namn när det egentligen handlar om att de har flyttat ifrån "Stall Lyngåkra" och tycker då inte längre att klubben ska heta Lyngåkra ryttarsällskap. Alltså jag vill bara skratta åt allt, men jag orkar inte.

HAHAH det ringde en telefonintervjuare till mig nyss å skulle kolla upp om ja fått ett mejl som en annan telefonintervjuare skulle skickat till mig för ngn vecka sen. så ja bara nä ja har inte fått ngt. så skulle han kontrollera min mejl. så han bara : hannahoumar..
jag: STOPP! alltså hannahou va ju rätt, men det ska vara ett _ sen 88.
Han: jaha..
jag: alltså har hon bokstaverat "marksträck" eller?
han: ja HAHAHAHHA
xD HAHAHAHA faaan va kul det var vilken komplett jubelidiot hon måste varit på datoret å tecken hon som intervjuade mig för ett tag sen :P

Nu ska jag gå ner å "plugga" inför jobbet imon :P å snälla, om ja skulle rnga er så lägg inte på luren i örat på mig ^^

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0