ja men visst!

Idag var första gången jag jobbade dag på concilia. va helt okey. lite segt emellanåt när inga företag ville ställa upp på ngn intervju, men mkt skönare å ha kvällen ledig :)

va väl typ Stefan ja kände, å johanna vet ja ju vem hon är, men annars va d bara nya människor å alla verkade trevliga :)

Imon ska jag BÖRJA RIDA!!!!!!!!!!!!! :D det ni ;D!!!!!!!!!!!!! nu när man är såhär nära så känns det typ som att ja men d va väl inte så farligt lång tid, men sen när man tänker efter så jo fan det var det visst det :P !

hade vissa koncentrations svårigheter igår kväll när jag jobbade måste ja ju säga. Hade allt för mkt som snurrade i min hjärna :P va lite jobbigt i början i morse med xD men jag vande mig :P lr nästan iaf ^^

nu ska ja ta å kolla in lediga jobb :P

ha d najsbajs!

Pusss.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ååå, lycka till på första ridturen imorgon :) Kram!

2008-01-28 @ 22:00:10
URL: http://andreajacobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0