hjärnflimmer

Usch nu känner jag mig bara pressad. precis som när jag ser ngn ute som jag inte vill träffa, så flyr jag. jag har samma känsla i mig nu. jag borde inte ha det, för jg ser fram emot ikväll, men jag är hilma rädd för alla dessa förväntningar som alltid finns där. Låt mig tänka, tack.

faan då! ikväll tänkte ja att ja skulle gå ut å blicka frammåt. jag vill inte träffa det jag försöker lägga bakom mig. Vrf är det så att lagom tills att man har börjat må bättre så händer alltid ngt som gör att man börjar om på ruta 1 igen? jag vet ju hur jag fungerar.. nu kmr jag bara gå runt å leta, för dum som jag är så vill jag ju inget hellre än att träffa den som gör det så jävla jobbigt.

aja, var hos Anna igår å det var riktigt najs :D käkade tacos å såg på underbar å älskad av alla. jättebra film. Slutet är ju bara så klockrent xD sen blev det massa girltalk som alltid :P Får vi göra om snart igen :)

Ikväll har elin en liten fest :) ska bli kuligt! å Sandra ska med :D wohooooo!

nu ska jag nog gå ner å käka semla tror jag :P dock inte ankarets tyvärr, men denna kanske håller måttet, vi får se :)

Remember the good days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0