HJÄLP

när jag var hos frissan för en vecka sen så läste ja en artikel om owen wilson. han har ju värsta problemen å är olyckloigt kär å massa sånt. å så stod det att han har ju aldrig haft problem med att få tjejer, men han har svårt att få det att hålla med ngn. Fan alltså det är ju jag xD hahah fast tvärt om då :P bara jag inte börjar må så dåligt som han tillslut :P men vissa är nog otursförföjlda, så är det bara.
-ÖDET

å d ringde ifrån concilia idag å de har inte så mkt å göra nästa vecka, så jag får vänta till tidigast v 4 på jobb :S !! jag står inte ut längre :O ni som aldrig ha varit med om ngn sånt här å tror att det är slappt å vara ledig kan köra upp ngt i röven. Det finns inget värre! jag tappar snart livslusten. ingenting är roligt å göra längre.
Det enda jag se fram emot om dagarna är ett program som går halv två på 4:an. ifrån en veterinärhögskola i england. väldigt intressant måste jag säga.

jag funderar iofs på att gå ut en rund vid halv 5 å kolla om älgarna är ute så tänkte ja fota dem. men tänk om d börjar galoppera mot mig :O jag får ju inte springa :P så funderar på om ja ska skippa det ^^ fast det är kul att ta lite risker ibland.

nää om man skulle spela lite mer rainbowrescue å försöka slå sitt rekord. ja har ju faktiskt långt ifrån kommit upp i det dagliga antalet spel än för idag :/

gnterjqfghwfmaclkmsapöesiwoghvnokåpqoWIEWHJFWKpädjudh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0