HA HA HA

Jisses? trodde inte det skulle hända mig att ngn blev så upprörd över att ja inte var intresserad så den spred ut massa rykten. å som om ja bryr mig? tycker bara synd om dig. själv tycker jag det är ganska skrattretande hur desperat du är.

idag har bara varit en väääääääldigt seg dag precis som alla andra -.-

körde moppe idag till stallet. var inte så farligt kallt faktiskt :P idag är det 22 dgr kvar till jag får rida :D

Längtar tills jag ska träna för frida den 9 å 10 feb :) gick så jäkla bra sist :D

zzZZZZzzZzzzzzZZzzZ vissa är det synd om...

Fan va kul det ska bli i helgen :D på fredag blir det girlynight hos Anna för hoppningsvis :D å sen på lördag feeeeeeest!

ohh snart kan man börja söka lght uppe i götet. nu är det inflyttningsdatumet som är längst bort 1/5 när det är juni ska ja börja söka :D alltså jag kommer hoppa jämnfota å bara storlipa när jag får lgth där uppe :D :D det kmr fan vara det bästa som hänt i mitt liv. bara å vänta å se hur länge man får vänta tills det händer då..

jag borde gå ner å duscha, men inte ens det har ja livslust till sånna här dgr när det inte händer ett skit. Blääää

fan just nu är det bara jävligt skönt å vara singel å inte behöva bry sig om ngn annan, bara vara så jävla ego om man kan bli. orka bry sig om ngn annan just nu? det finns ändå ingen som går igenom mina krav atm.

låt mig bara ha jäkligt kul så är jag nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0