Greta lr Marcus?

Imon ska vi köpa en till katt :) så att konrad får ngn å leka med igen :D denna gången är det han som kmr att vara biffen ;P vi har fortfarande inte riktigt bestämt vilket kise det blir, har tingat två stycken till imon :) en hona å en hane.
får se vilken vi kmr hem med imon :)

fan va jag är nöjd med mitt känsloliv för tillfället :) kan det inte alltid vara såhär? Fuck kärlek :D Love Egot!

å vet ni? det är snart 2 veckor tills jag får rida :O kan ni fatta :D det är inte klokt!!!

å jag har bestämt va Putte ska få i födelsedagspresent nu :) Ett jättefint remontträns :) å ett snyggt hoppschabrak. för han behöver ju verkligen det xD lr schabraket behöver han, men inte tränset, han skulle behöva benskydd istället ^^ men va fasen, ja får la rida med alla mina lindor som jag köpt in genom åren ;) Han fick ju faktiskt ett par nya sånna i julklapp :P

tjillevippen på dig du ;D denna helgen blir det luuuugnt, sen nästa då jäävlar :D Underbar på fredagen å sen feeest på lördagen! jag vill inte veta hur jag mår på söndagen ;/ hoppas bättre än igår :P

nä nu ska jag avsluta ännu ett blogginlägg. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sandra

du aaaaaanar inte hur avis jag är på dig som får rida.... -.- saknar det som bajs...suck puss på dig gullet =)

2008-01-15 @ 17:09:10
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0