:/

kom nyss hem. varit ¨på fest på brogård. typ fordonselever som hade fest där. conny tvingade dit mig :P så drog med mig anna å malin å sen hade de med två tjejkompisar. va lite halvsegt :P

hanna hade hoppats att hon skulle slippa träffa Tobbe. men Nej. å snyggare än på länge var han ju :/ jag är ledsen, men ja kommer nog aldrig glömma den grabben, spec inte när man alltid får ngn positv kommentar å sådär :P snackade lite grann å sådär, men sen kom hans tjej å då hade ja ingen större lust å störa :P

jag måste verkligen härifrån. ja kmr ju aldrig glömma de som legat mig varmast om hjärtat när ja ska plågas med att träffa dem emellanåt.

det är verkligen 3 st i den här stan ja tkr d e jobbigt å träffa eftersom d bara knyter sig i en. ni vet ju själva vilka det är :P Tobbe då, svar ja :P , duracellkaninen haha, å sen behöver vi ju inte nämna den sista för det vet ni ju allihop att ja varit typ lost på han några månader nu, men det är ju ingen ide som sagt...

nä nu ska ja käka en macka, sen ska jag sova, å drömma "mardrömmar" om hur det kunde ha varit :/ imon ska jag jobba.

FAN vrf misslyckas jag alltid?




mitt liv går väl helt enkelt ut på att drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0