Anal xD

har varit en skojj dag på jobbet idag :) ja, johanna å två nya as schyssta tjejer satt i lilla rummet å snackad massa bajs hela dagen xD haha!

ett nr som jag fick upp 2 ggr (han svarade inte) å den ena tjejen fick upp en gång va till ngn som hette Unal i efternamn haha. så vi va typ livrädda varje gång vi ringde att vi skulle fråga efter Anal istället xD HAHAHAH

idag har jag fixat allting åt Putte själv, stolt ^^ haha. red i typ 50-55 min så jag känner redan av mina innerlår kan man säga :P men han gick riktigt fint på slutet så det är det värt :P Galopperade massa idag med :P vi gasade på lite på långsidorna oxå i den mån vi kunde ;P

imon e sista dagen för veckan å jobba. skönt :)

hoho. fan va det känns så jävla bra alltså! jag är sjukt stolt över mig själv måste jag säga ;)

alltså om ja inte va kakmonster innan så kmr ja garanterat börja bli det nu, måste börja med ngn regel som typ max 1 kaka/rast lr ngt sånt xD fast idag åt ja faktiskt inte så många, för mina favviskakor fanns inte idag :P

hoppas på ett sett att ja får sitta i lilla rummet imon igen, så slipper man blir störd ;P å så kan man liksom prata skit oxå. fast ja var faktiskt mest effektiv i vårat rum idag ^^ så ja tkr ja gjorde ett bra jobb, hehe.

nä usch va mkt jobbprat det blev xD men jag trivs faktiskt mkt bättre än ja trodde ja skulle göra, så det är najs :)

nu ska ja ner å se om maten e klar för jag storknar snart!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0