Ah men det känns ganska najs!

Jag tycker inte om att göra folk ledsna eller besvika, men ganska ofta gör jag saker som är en engångsföreteelse. Det kommer alltså inte hända igen. Detta innefattar olika handlingar, men jag hoppas att den detta rör förstår vad jag menar.
Så hoppas inte på ngt.

Idag har jag varit på utbildning på concilia då. var inte så avancerat å det känns som att ja nog kmr kunna klara det ganska bra å att min telefonskräck minskar xD det som är bra är ju att man vet precis vad man ska säga å då brukar ja vara ganska lugn.

Ohhh vet ni :D ringde mitt försäkringsbolag idag för å rapportera min skada, å ja får pengar för att ja låg på sjukhus å sånt ;D så nu klarar jag mig nog ganska garanterat i två månader utan lön :P hoppas jag iaf ^^

Just nu mår jag faktiskt ganska bra i mitt huvud. Inte så mkt störande tankar. Känner mig rätt nöjd med hur livet är nu. jag orkar inte riktigt festa mig vid ngn nu, fast man får la se vad som händer ^^, men det känns bra å vara tom i huvet.

När jag blir frisk ska jag verkligen satsa på saker. Jag kmr att få jobb på Lernia igen i feb iaf om det hittar ngt bra, snackade med anders idag om det, så det känns bra. å sen kan ja jobba på concilia på helgerna d ggr man inte är ute. sen ska ja träna massa med putte så v är redo när tävlingarna börjar i mars. Vi måste ju satsa nu om vi ska nå msv till sommren :) Sen ska ja ju börja träna på nautilus med, ska bli skojj :) jag kmr fasen inte hinna med ngt mer än å sova sen xD

Hörs imon eller ngt, så tills dess..
take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0