3 veckor exakt

Sitter här med en julmust, estrellas roasted garlic chips å olw's tsaziki dipp. kan ju knappt bli bättre, haha!

har inte riktigt kommit på hur jag ska fördriva kvällen än.. fanns nog inget bra på tv så bli kanske ngn film, annars får jag väl sitta här å mögla..

imon är det freeeeedag! wonderful. äntligen händer det saker igen :)

satt å läste ngn gammal konversation från msn som ja sparat igår. haha jag tycker det är lika kul varje gång xD minnen, dessa minnen. det var tider det ;)
Duracell-kaninen! hahahahaha kan skrattar lite för mig själv varje gång ja ser dessa batterier måste ja då säga :P

Jag kanske ska få vara med på Pierreträningen nästa gång han kmr :D om d finns plats :P å isf är d typ dagen efter min födelsedag xD TRÄNINGSVERK!! men jag tycker det är bäst att börja träna så fort som möjligt så att det blir rätt ifrån början :) som sagt vi har lite ont om tid med, missat 3 månader av träning :P men det ska nog gå :)

Alltså om dagarna känns det bra å jag tänker inte mkt på dig längre, men på kvällarna när man ska sova. Fan vrf blev allt som det blev. du var/är den goaste, snällaste, roligaste, bästaste jag träffat! Jeppe va fan :P
vrf ska ja ha så svårt att glömma ngn när ja väl fastnat för ngn..

aja som sagt på dagarna mår jag prima nu så ja ska inte klaga :D å om 3 v exakt sitter jag på hästryggen!

å just det, får ju inte glömma detta! jag å Putte var ute å gick idag för första gången :D han va lite brötig som han brukar när d blåser :P men jag överlevde :D fast ja var heelt slut sen hahaha! kondis = 0 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0