2 veckor

Idag är det exakt 14 dgr till den 31 jan!! å den dagen innebär två saker. Jag får rida igen :D:D å sen fyller jag dessutom 20. så det är en väldigt viktig dag! ev knske jag smygstartar lite med ridninge om ja ska träna för pierre helgen efter, men annars håller jag mig till min födelsedag, lr fölseda som jag brukar säga ;P

igår var jag med camilla hos travhästarna å hjälpte henne lite. Mockade för första gången :P tog typ lite i taget så gick det fint, fast efter två boxar var jag helt slut xD så sen ägnade jag mig åt att strö istället :P vi skulle kört en sväng med, men hästarna hade blivit vaccinerade så gick ju inte, å sen kom ja på att d va nog lika bra för min magen tål nog inte riktigt det skumpandet kanske :P bäst å ta det liite försiktigt iaf :P

usch jag börjar bli lite nervös inför min röntgen nu :P lr inte å röntags för d e ganska kul xD men det där kanylhelvetet hade jag ju gärna sluppit :S att man kan vara så rädd för nålar :O
sen undrar man ju hur mina bilder ser ut, men det får ja ju inte redor på förrän 1-2 v senare :/ annat var det när man kom in akut å fick reda på den 2 min senare :P då tycker ja man kan få det nu med :P

mamma är iväg å bowlar med jobbet å ja kom på att fan va längesen d va jag bowlade, man kanske skulle göra det ngn dag :) ngn som är på?

nu ska ja snart gå ner å poppa pocorn å sen kolla film :)

take care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0