2 jan, 2oo8

Nyårsafton firades hos Henrik ute på gamletull. Han var kompis till en kompis till Niclas som angelica träffat. Först var det middag, jättegod sådan. Sen var det lekar å allmänt fummigt. Alla var supertrevliga å halvgalna! På 12 slaget var det MASSOR med raketer :D å ja drack t.o.m champagne ;D

Igår gjorde jag inte ett bajs. hade tänkt åka till Putte, men fanns ju ingen ledig bil så skulle tatt börje (moppen) men tror ni han startar efter 3 mån stillastående :P nää så hanna blev gaaaaanska upprörd å satt här å tjurade istället. Idag har börje fått åka i Puttes transport till verkstan ;D fasen oxå att ja inte var hemma å kunde ta kort :P

På fredag är det underbar å jag har vip så måste ju gå dit då :) annars hade ja nog inte pallat med, kunde ju knappt röra mig där inne förra gången pga allt folk.. ska bo i min lght oxå :) för ska till frissan tidigt på lördag så då tyckte ja d var smart ;P får be om hjälpa av päronen å få upp hyllan ngn dag med :)

Jag längtar tills jag får min kamera för det är så mkt som jag vill fota :) fast måste köpa ett stativ med för det får jag inte med :P men får ju två linser väska å allting så det är värsta nice :)

Alltså på morgnarna när jag vaknar ser jag liksom ingen vits med att stiga upp ur sängen för det enda jag har å göra är å sitta här ändå å det suger! jag vill ha ngt att göra nu!!!

Blääää! jag vill bara ha en förändring det är allt jag ber om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0