Weard!

idag har det varit en minst sagt varierande dag på jobbet. Jag å en till tjej fick som uppgift att slutföra en rekrytering, vilket innebar att vi skulle få tag på de sista 26 st som skulle vara med i en webundersökn. Det är bara det att de där sista är rent förjävliga.. det är alla som aldrig har tid å som folk har bokat om.. när man gör rek ska man göra ungefär 8/h vi gjorde max 2-3 st idag. å jag har tappat räkningen på hur många ggr jag fick luren slängd i örat.
Jag har dessutom blivit idiotförklarad en gång å det värsta var ändå en som tänkte polisanmäla mig för terror xD han gav sig liksom inte, han sa typ 5 ggr att han skulle ringa polisen. jisses!

På första rasten idag så ja bara, men fasen hon känner jag ju igen! så var det Natta! inte sett henne sen vi slutade nian! så det var skoj :)

Stefan är lika miffo som alltid xP finns inte så mkt mer å tillägga.
"jag skulle kört upp pommesfrites i röven på han. Hårda skulle dom va!" okey. . . å så tyckte han att ja skulle vara hemmafru med. han skulle nog inte vilja betala mina räkningar som ha med hästen å göra :P

Gick fint å rida idag :) han va lite brötig i början, men på slutet gick han ganska hyfsat i galoppen faktiskt. Träna för malin imon :)

LOST om 20 min, har lite å göra innan dess så hoppas att ni klarar er själva nu.
 
Bye.


- Catchy! Oh yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0