Tack :) !

Igår blev jag firad av mina älskade vänner :D fick värsta fina presenterna med! tack så jättemkt :D

festade i min lght å d va la lite trångt med det gick ^^,
å bengan kom fast att ja trodde att hon inte skulle ;) det va najs!

åkte in till stan å drog till gastons å ja kände mig så stor när ja slapp visa leg xD haha. tycker man får göra det överallt i vanliga fall.. satt där å tog ngn drink :) sen blev ja, sandra å elin danssugna, så vi drog till b&b, (tänka sig.).
Ja som ni kan läsa i det förra inlägget träffade ja då jeppe :) sen dansade vi brudar lite. å på slutet så va d bara ja å elin på scenen å hon typ flörtade lite med en kille, å ja kunde inte låta bli å fula mig xD så jag körde tjernobylbarnet xD HAHAHA att elin tyckte jag var pinsam :D tror tom ja fick med lite mjölka kossan :P

snape, snape, servurus snape. snape, snape, servurus snape, DUMBLEDORE!
sök på "Harry Puppets" på youtube om ni vill ha er ett gott skratt :D jag låg dubbelvikt å gör det fortfarande när ja ser den xD

var ute å fotade ikväll, kallt! fick ngn bra bild, men ja hade m flyt igår. längtar tills jag får min remoter så ja kan fota på natten :)

LOST på onsdag :D !!

Your touch makes it hard to breathe!

Jobb imon då.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Sandra

va najs o se din min när du öppnade dörren :P buuuus haha

2008-02-04 @ 21:07:52
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0