sweet dreams

Åh vilken underbar dröm ja hade i morse innan jag vaknade. Det var verkligen som om d var på riktigt. Jag ville inte att den skulle ta slut. När man vaknar efter en sån dröm inser man bara ännu mer att FAN vrf blev det så jävla fel!

Har varit ute på åkern å gått med putte både igår å idag å han håller sig på marken faktiskt ;) än så länge.. fast hans blåser ju upp sig som fan på hemvägen å ska takta å hålla på ^^ ni ska se hans nacke då ^^ den är inte dålig! haha.

efter två dgr med en sonyeriksson mobil undrar jag vrf jag hållt fast vid nokia så länge. ? Gillar min nya mkt bättre :) å jag kan tom skriva sms på en eriksson nu xD

har nytt nr nu. så om d e ngn jag glömt smsa lr om ja inte har ditt nr så får du väl fråga snällt.

igår ringde jag en skadad snubbe igen.. han bara "du ringer ifrån ett kommersiellt företag inte sant? å jag har oxå ett sånt, å då får jag ta betalt för dina tjänster. så jag sätter på taxametern nu så kan du börja prata sen. å jag tar 1500:-/h" jag typ "hej då" å klickade han. så berättade ja de för therese som satt bredvid, så stefan bara "haha! fick du han xD. jävla störd! ja fick han häromdagen å satte återkontakt på han" tack så mkt! så nu satt ja med återkontakt på han, på måndag när jag inte jobbar xD vissa är ju mer skadade än andra helt klart... å det är faktiskt rätt kul å jävlas med dom :P

imon ska vi upp å fira Elin i borås :D !! ska bli fett skojj!

It's nice to feel free.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0