Stackars Putte!

Igår var ja å skulle träna i ågarp hos Linda widiksson för Frida. Putte gick sådär superfint! å va tror ni då händer i efter typ 20 min??? Putte trampade på en spik som låg i underlaget :O !!! så han blev bockhalt stackarn! ringde slöinge så d sa att vi skulle dra ut den å sen komma på direkten. så det gjorde vi.
Den satt precis bredvid strålen å hade gått in 2 cm :/
så väl framme på slöinge så fick han smärtstillande så d kunde köra in en sticka i hålet å sen skulle han röntgas. Det visade sig att den precis hade missat strålbensbursan! Så vi hade himla tur!
Nu står då Putte med gipsad hov å ska stå så i 10 dgr! Stackarn kan ju inte ens stå i sjukhage ifall det skulle vara bött å regnit ute. Så Putte får typ stå på box hela tiden :( Vi var ute å gick idag iaf, efter att jag jättefint tejpat hoven :P Silvertejp är bra grejor. Men han haltar inte å han har inget tecken på infektion så han ska nog vara frisk om några dgr :) Spännande å sitta upp på honom sen lr xD Tror att jag longerar han första dagen ^^ ser lagom mkt fram emot å gå med han nu med...

Maria kom ner igår :D var as kul å träffa henne igen! vi var rätt sega så vi stannade hemma å kollade på tv å så igår :) så nu ska jag å jag hoppas ni andra med ;) åka upp å hälsa på ngn gång i mars. det måste vi faktiskt :)

Var på IKEA ifredags. Hittade nästan allt jag skulle ha :) Så det var najs :)

Jag har klottrat jättefin på Puttas gips med ^^ fast det ska bytas på tisdag så då får jag klottra om :P

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0