sad but true ^^

I can't believe I still want you.

det är just det. ja vill verkligen inte ha ngt med han å göra, som ni säkert har förstått. men jag kan faktiskt inte förneka att fan om han ändrade på sig lite grann så hade ja ju tyvärr inte sagt nej.  Vrf är man så jävla dum? Dom där ögonen är liksom inte å leka med ;)

måndagar är allt för bra sega.

har anmält mig till LA4 i vbg nu :P kmr vara lite nervöst å åka dit, men inte så stor sannolikhet att det kmr hända samma sak igen ju :)

Putte e ju verkligen som en liten barnunge :P idag när vi var å gick vår promenad så gick han bakom mig å så kände jag hur han nöp tag i låret på mig, men innan jag ens han reagera hade han hoppat bakåt för han vet ju att han inte får :P å så står han å ser oskyldig ut, precis som att " det var ngn annan, inte jag!"

imon ska jag gipsa om Puttes hov. malin ska hjälpa mig med. vågar inte rikigt göra det själv :P

nu ska jag försöka slut drömma.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0