pussel freak

Idag va ja å tog blodtrycket. Å jag hade inte ngt högt tryck, snarare lite lågt :P så det ser ju ljust ut. För jag vill behålla min vänsternjure :P den har jag fötts med å den tillhör mig ^^.

Idag fick Putte på sig sko på fossen igen :) longerade han för säkerhets skull innan jag red. han bocka lite grann, men d märktes att han tyckte d va skumt å ha sko på hoven igen för han sparkade å dampade sig lite med den benet ibland xD såg rätt kul ut :P sen red jag å han kändes riktigt bra :)

jag vet inte va jag fick för ryck igår kväll, men jag rotade fram ett 1000 bitarspussel som vi har. har försökt mig på å lägga det en gång när ja va liten, men kom inte ens halvvägs. Nu är jag på god väg å lägga klart det ;) typ hälften kvar. De sega är att nu är d bara alla de där bitarna som ser likadana ut kvar :P

Jobba imon. Behöver det så att jag inte slöar av mig helt igen :P sjukt va lätt man kmr tillbaks till gamla ovanor...

På torsdag är det KENT!! :D ska bli sjukt kul!

nu ska ja ta å käka en grape :) har dille på sånna emellanåt.

Take care everyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0