över!

11:58
Nu har jag varit å röntgat mig :) skönt å ha det över. slapp dricka kontrast före så det var en stor lättnad. det är ju inte allt för sväljvänligt enligt mig, hehe. sen fick ja emblakräm med så slapp känna när d stack in kanylen med :) så det kändes bra :) får jag väl svar om en lr två veckor.

ska ringa anders på lernia nu efter lunch med. vill ha ett välbetalt jobb nu ;P skönt å vara ledig idag, men jag hade ju inte sagt nej till sovmorgon.. kände mig sleten i morse.

om man kaske skulle gå ner å lägga sig en stund innan man ska in till stan igen ? känns väldigt frestande :)

å hoppas att det håller uppe å inte börjar regna :).

hörs ikväller.


17:46

Ringde till Lernia innan å det ser ljust ut :) bara å vänta på att de ska ringa nu :)

ja å puttas red till Pl.skogen. var längesen! han gick så jäkla bra på vägen hem :) i början va han ju fjollig som vanligt..  men de är bara å försöka å sansa sig själv å inte bli för irriterad på hans fjollerier.

pappa kmr hem snart å då har han köpt semlor :D oh!! jag dregglar nästan redan . . .

igår hade ngn gubbe ifrån telia ringt pappa på jobbet å så hade d förlängt abonemanget. å då skulle pappa få ny telefon, men pappa har en sprillans ny som han aldrig använt, så ja har paxat den här om den funkar med mitt kort ^^ hoppas på detta ;D å den har 3,2 meg pix kamera å allt ! perfa ju! å får man den gratis säger man inte nej, så bara å hålla tummen nu ^^

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0