Måndag den 4/2

Idag red jag Putte på kandaret för första gången på 3 mån. Han gick bättre än ja trodde han skulle göra :) han blir ju lätt tung i handen på det när han inte gått på det på ett tag för han tkr det är jobbigt, men han va rätt hyfsad idag faktiskt :)
börjar få till galoppen hyfsat nu med :) träna för Malin på torsdag å sen frida lör-sön. man måste ju ligga i !

imon ska ja röntgas. Nervös! inte inför å röntgas för d e rätt kul xD men den där jävla kanylen till kontrasten :S ohhh mardrömmar. bara för att ja inte varit med om det på ett tag :P lr det är hemskt när som, men man behöver vara i sjukhusmiljö å göra läskiga grejor med jämna mellanrum för å inte få tillbaka skräcken har jag märkt :P

IKEA på fredag å shoppa järnet :D !! Wohoo!

imon får ja persienner i min lya med :) å så ska jag å Putte nog rida ut för första gången på länge :)

ha d gött å kör inte mot rött.
d gjorde en cyklist häromdagen å ja höll på å köra på henne, så förhelvete gör inte det!

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0