Lyngåkra ryttarsällskap

Är och förblir så :)

alla mot 3 st idag på mötet om röstningen för namnbyte.

å ulrika å anna har hoppat av ifrån styrelsen å malin å eva ersatte den :) hur bra som helst!

Detta kommer bli ett bra år . Det känner jag på mig!

Imon ska Putte få på sig en sko igen. så vi hoppas på fint väder så att vi kan ta en tur i skogen :) men det ska väl blåsa som vanligt :/

Jag vill ju så gärna gå på underbar på fredag, men tror inte det funkar :( börjar väl inse det. blir en lugn helg för min del.

MEN sen den 8 mars är det inflyttningsfest hos mig så då är det bara att komma :)

- Det bästa är att inte bry sig om det. Jag gör inte det iaf.  Orkar inte.

Idag la jag klart mitt 1000 bitars pussel. Det ni! det gör man bara en gång i livet :P lr vem vet, det kanske blir min stora passion som pensionär?

Jag tycker att ja kan få komma på intervju på ngt av de jobben jag sökt nu. De skulle verkligen passa mig bra tror jag.

Nu ska jag nog sova.
Såg på systrar i jeans (tror ja den heter) nyss. Det är när man ser sånna filmer som man tänker att det hade ju varit underbart å ha ngn. MEN sen kmr mitt förnyft tillfånga.. det är bara till besvär. man blir bara olycklig i slutändan, så jag håller mig till Putte. Hur ska jag kunna sälja honom? Han är ju mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0