ljungby besök.

Åkte upp till bengan igår :) värsta skitvädret var det på vägen dit å alla kör ju som galningar på den vägen..
fick träffa anki å hennes kompisar. de var as schyssta :)

sen var d förfest nere i allrummet å anki å d hade flera kompisar ifrån eksjö å jkpg som kom dit med. efter en stund kom patrik, fredrik å erik som man har träffat innan med. rökte vattenpipa. första gången för min del så kände mig lite lost först :P men ja hade ju velat att det snurrade i mitt huve men det gjorde det ju inte :P haha.

sen drog vi iväg till garvaren. björn rosenström skulle spela där. dansade först å det var skojj :) var mkt mer folk denna gången än förra gången man var ute i ljungbymetropolen ;)
sen spelade då björn. inte riktigt min musiksmak :P men ja sjöng la med i de få låtar jag hade hört :P

sen drog vi å käkade å så var d efterfest i allrummet. linus hade hittat aniks mobil på ett bord å satt å skickade sms till en annan kille som inte fattade det. så d va rätt kul när det hela tiden kom nya sms ifrån "anki" så han hann aldrig svara. att vi skrattade sen när vi kom på hur det låg till xD

vi gick la typ å la oss vid 5 lr ngn stund där efter.

va rätt mys ^^,

va pinsamt i morse tyckte jag :P trodde ju inte ni skulle sitta där ju xP haha.

På hemvägen blev det kent på hög volym :) me like!

å Putte gick riktigt bra ikväll :) såå najs! fin häst :)

imon ska jag ringa å säga upp mig ifrån SDR :) wohoooooo! en stor händelse i mitt liv.
får dessutom fylla i en till grej i "101 saker att göra innan du dör" boken - Säga upp dig ifrån ett jobb du avskyr.

-Sweet.

take care.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha lika bra du lär dig det till nästa gång du kommer hit...allrummet är centrumet i denna underbara (?) byggnad hahah :P

2008-02-27 @ 14:51:27
URL: http://floppsy.blogg.se
Postat av: Anki

Hoppas du kommer å hälsar på igen så vi inte skrämde iväg dig haha;-)håller me sandra, allrummet e centrum:-P

2008-03-05 @ 20:23:18
URL: http://sauda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0