Livet är för bra ibland.

Tränade för Malin ikväll :) var på tiden! Putte gjorde sitt bästa å jag med. Han slappande av riktigt fint i nacken idag å på slutet jobbade han verkligen igenom hela sig. Galoppen var katastrof idag om jag får säga så. Fick igång bakbenen bra sen när han galopperat en stund å gjort lite övergångar å sånt. men det ska väl bli bättre tills den 1 iaf :) jag försöker se allting positivt å det känns faktiskt riktigt skönt :)
Har blivit en lite annan människa, tänker annorlunda.

HOHO att vi ska avstätta styrelsen! oh va ja å malin snackade skit idag xD lika förbannade båda två! Så jävla omogna å fega de är i styrelsen. lr det är spec en, vi behöver inte nämna några namn, men folk vet. Möte den 27/2. Ser fram emot å få lägga fram mina åsikter igen ;) heheeh det är så sjukt kul å argumentera med folk som inte har några argument tillbaka å bara försöker slingra sig!

annars tror ja inte det har hänt så mkt idag.. jobbet rullade på hyfsat idag å hade å göra för det mesta. Amy hittade på en sjukt kul historia idag medan hon ringde folk xD HAHA å btw så har jag gått i samma klass som henne med! i hdal, men hon har bytt namn, å har inte riktigt vågat ställa det på tal för vet inte om hon känner igen mig :P men det är sjukt att typ alla i hela hstd har fasen satt sin fot på det stället ngn gång. Hstd är för litet ^^.
Detta glömde jag dock berätta om igår :P
Caroline: fan då en fax till!
Jag: Vadå fax? hur vet du att det var en fax?
Caroline: Alltså det tjöt i luren.
Jag: jaha xD jag trodde det var att telefonsvararen gick igång..
HAHAHAHA har blivit lite mobbad för det idag xD men va fan ja har la aldrig ringt till ngn fax i hela mitt liv så hur ska ja veta hur en sån låter xD

Maria kmr ner i helgen :D ska bli så kul!! var typ sjuuuuuuuukt längesen man träffade henne nu! förbjudet ju!

IKEA imon, som man kan längta! å så är det kort dag imon till kl 15 bara :)

Allt känns bara så gött för tillfället! å jag bara älskar att stefan jobbar där. för varje dag som går så vet jag att jag vill aldrig mer fästa mig vid en sån skitstövel igen :D hahaah!!

Nu ska jag ta tag i mig själv å förflytta mig till tv soffan.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: martini

vad händer den 1:a ? tävling då? :)

och angående resten!
- You go girl ;)

2008-02-07 @ 21:50:34
URL: http://blayenka.blogg.se
Postat av: Sandra

vaaa?? kommer våran maria ner i helgen o så kan jag inte träffa henne :O :O :O...du får hälsa henne såååå mkt :D puss

2008-02-09 @ 15:44:37
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0