Elin 20 år !!

GRATTIS!!!
var uppe i Borås i lördags å firade Elin :) var riktigt kul :)! vi kmr upp snart igen!

först var det middag hemma hos elin, å vi träffade hennes kompisar. de var himla schyssta :) elin å ida hade lagat jättegod mat :) å sen blev det till å kolla melodifestivalen. "Kebabpizza slavoviza" xD hahah!
sååååå bra att carola gick till 2:a chansen!! kanske får henne å komma ner på jorden lite.

sen tog vi buss in till stan å gick in på Harrys. mkt bra utgångsställe :)
det första jag la märke till var en riktigt najs bartender ^^ är ju lite svag för det släktet, haha. fast det var faktiskt han som började å flörta med mig, haha. han kan flytta till hstd tkr jag ;)

dansade som satan :D sjukt bra musik!! dj'n kan gärna få instruera dj'sn i hstd hur man ska göra för å få dansgolvet å gunga. synd bara att det var så sjukt varmt där nere. men det var riktigt kul så man kunde ju inte sluta dansa :D

åkte hem igår förmiddag.

Imon ska jag få rida igen :D hovslagaren kmr vid två å ska slå på skon :) sen jäklar! blir nog till å hålla i sig :P Putte e gaaanska pigg! idag var jag helt genomblöt efter å varit ute å gått med han :P han flyger å far å taktar å har sig ;)

var ute å fotade skymningen ikväll :) fick några hyfsade kort. 

R.I.P Nappe. Tänker på er alla som har honom varmt om hjärtat!

Nu ska jag ner å äta.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0