Det var på tiden.

Idag har jag sagt upp mig ifrån SDR. Det var inte en dag för sent.
- Freedom.

Imon är det "namn möte" med lyngårka. ska bli minst sagt spännande!

jag har typ fått bwo's låt på hjärnan :P men den e rätt svängig faktiskt .

jag var ute å sprang på stranden innan. det ni! haha. sprang la typ 2 km sen va ja helt död!

å d dröjer enda till onsdag innan putte får sko igen :/ aja, han är ju inte halt så d är la rätt lugnt. han är ovanligt oömfotad för å vara Putte :P men han har la fått värsta stålhovarna. det måste han ha för jag försökte ju få på en sko, men ja fick inte i sömmen xD

ska bli skojj å tävla på lördag :) sen den 24 ska ja till varberg. de kmr kännas helkonstigt å vara tillbaka där..

nä nu hoppas jag att det är mat snart :) ha d najs!

- My dreams are empty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0