blandat

Ska provjobba på kvibille mejeri en dag i nästa vecka :) ser fram emot det :) ngt annat än å sitta i telefon hela dgrna .

fick en rejäl utskällning av en jävla finsk kärring idag! hon fick värsta dampet för att jag uttalade Heikki så som man vanligtvis gör alltså [Haikki] å hon typ bara "kan inte ni svenskar lära er språket eller! jag är så jävla trött på ert tyska uttalande av det" å blabla.. å ja fattade nada! det slutade med att ja skulle upprepa det några ggr (på rätt sett då) å hon var typ as otrevlig. Vilka människor det finns :S

Känner mig värsta ambitiös för så noga som ja fixat grejerna till imon var ett tag sen. tränset brukar ja ju smörja, men sadeln var nog senast när ja köpte den xD å mina stövlar e fina oxå. ja å putte bråkade lite idag. gillar inte när han e envis lr inte gör som jag vill -.- hoppas att han skärpt sig till imon.

Å alla ni som är på underbar ikväll. Jag vill inte höra ett skit! bara allt det tråkiga å hur genomblöta ni blev i kön :P

aja nästa helg ska ja festa iaf. Då är ni välkomna på inflyttningsfest hos mig :) på lördagen.

nä nu ska jag sova. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0