vilken jävla fredag! :O

Igår hade jag nog min värsta bakfylla ngnsin! Har dock haft mer ont i huvudet, men aldrig mått så illa. Carro ringde å väckte mig vid tolv å sen så fort jag lagt mig i sängen efter att ha försökt äta lite va d raka vägen till toan å så höll det på.. Fick i mig lite chips vid halvfem tiden :P haha

I fredags var det först min sista korpenmatch :/ 2-2 blev det å vi spelade riktigt bra.

Sen hem till Daniel på retlog. Fullt ös. sen taxi till mårtensson.
Va dock bara jag å dolken som gick in där. Han hade ju inte kontanter så betalade hans inträde å han betalade tillbaka i dricka. Vilket resulterar i att min kväll var ngt suddig xD
Träffade rätt mkt folk man kände å dansade vet jag iaf ;)

Sen tappade jag bort dolken. Å mig själv med tror jag. haha

Vetifan när jag  drog hem men fick iaf för mig att ja skulle bort till valentine å kolla vilka som va där, men vände å sen gick jag om en person å sen gick min kväll åt helvete.

gick å satte mig i ngn park vet jag å ville bara dö. seb frös ja så förbannat så ja gick hem.

Så pga dessa omsträndigheter stannade jag hemma igår kväll. skulle ju vatt hem till koffe egentligen, men blev film med angie istället :)

Å alla man umgås med på jobbet (förutom qvintan då) går ju över till nya lagret i jan, så blir nog att jag ringer jonas så fort jag kmr hem sen ;P

Det börjar verkligen närma sig nu... ska bli för jävla gött med värme. :)

Nu ska jag snart iväg å käka julbord med päronen. Mm mm mm.

å som jag å angie diskuterade i stallet. Tänk er typ ett one night stand med typ paul walker lr ngn ^^ sen sa hon såhär:
tänk å veta att jag haft honom mellan benen. mm mm mm!
HAHAH som jag garvade xD
vi är för sjuka ibland.

take care.

- I will never trust anyones word again. Doesn't matter what. Fucked up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0