Trevligt :)

Igår var det fest hos Tesse :) Firade att Anne fyllt 20 :) Riktigt trevligt var det! massa tjejsnack å som jag saknar det ifrån alla fester med jobbkompisarna :P hehe.

Sen pös vi in till stan.
Ja tog stämpel på valentine, men där va inge folk så vi drog till 11an å drack lite. Sen övertalade dom mig å hänga med till b&b å där va folk för en gångs skull :O så vi dansade å hade oss :)
sen gick ja bort till valentine för å kolla läget å vem möter jag innan för dörren typ om inte Emin :)

Så blev till å dra hem tidigt. Hade ju en del å prata om ;P
mys pys :)

Å nu sitter jag här å inte ett dugg bakis :) Jag älskar dessa dagar! Lr jag är kanske lite, men om man ser till hur ja brukar må så märker ja det knappt :P

Har hittat en jättemysig jullåt. The polar express - when christmas comes to town. För det är ju den tiden nu. Å jag förstår verkligen det inte å har absolut ingen känsla å kroppen.
Är nog för att jag bara tänker på det som ska hända å putteproblemet :P

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0