suck, snark..

Fick sluta tidigt idag eftersom burkarna va slut i hamnen :)

Sen när ja kom hem blev ja as irriterad på en viss person. Jag tänker fan inte anpassa mig i fortsättningen pga förhoppningar om inte ngn annan gör det.

sen låg jag i min säng å tjurade i 2 h å värgrade gå upp ur sängen å tyckte att mitt liv va som ett ruttet ägg.

orkade precis pallra mig upp å duscha. och SEN ringde en tjej ifrån sthlm å kommer å provrider Puttas på söndag. Min ljuspunkt i vardagen :)

Hade ju en ifrån falun som skulle höra av sig å som oxå skulle komma på söndag men dom har ju inte hört av sig igen så illa för dom...

Imon är det Den Stora Korpenmatchen - Mot RETLOG. Fy fan va vi måste spela bra imon å dolken som hjälpte oss sist spelar ju för dom ju :P så ILLA.

Å snälla. Kan folk på jobbet låta min mössa vara :O vet inte hur många ggr den blir snodd/dag...

Nä nu va d bonde söker fru :P haha.
take care.

Fett najs :D ni ringde dom ifrån falun xD å dom ska provrida honom på måndag :D woho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0