Parttyyyyyy!

God jul på er alla å tack för en himla trevlig julafton :)

Ikväll är det ju juldagen. Juldagen värderar jag högre än midsommar :P nä inte riktigt, men brukar ju vara mkt folk ute :)

Kommer inte må så bra när man ska gå å shoppa på rean imon xD

Det börjar verkligen närma sig nu. snart bara två veckor kvar. Jag kommer ju vara mentalt oförberedd för den här flygturen alltså xP

mamma mia.

Riktigt fint väder ute :D Blir nog ner till galoppbanan med puttas tror jag. För tror inte det är fruset?
igår hade han nog som mål att få av mig eller ngt på självaste julafton. :O skulle vara rädd för ALLT. så tjatigt.

Ikväll tänkte jag inviga mitt drinking ludo. hehe.

ses i dimman ikväll allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0