Onsdag.

Nä therese det kan man undra :P har lärt mig ännu fler nu xP Kan ha kurs i albanska för dig sen..

Har typ huvudverk å jag hatar å ha det. Vem gör inte det?

Helt slut efter jobbet.  Mhm. Pratat ihjäl mig själv hela dagen känns det som. Sen mosade Lul min hand med. Mindre skönt. Först blev min knoge vit, sen röd med ett blodfylltstreck, sen svullen å sen röd å nu e den svagt blå :P haha.
Får dock skylla mig själv när jag försökte sno nycklen till trucken, men ändå ^^

In till stan med Koffe å några nu å sitta å chilla å ta någon öl lr två. Najs :)

Så kanske dags å göra sig iordning lite smått. Min hårfön har ju dock pajjat, så mitt hår e fortfarande blött -.-
Måste köpa en ny imon för hur ska ja annars klara mig på fredag??

På tal om det kan d ju blir spännande. Ska vi ut föresten? för isf blir det å förfesta innan fotbollen. Iväg till sannarp å spela halv nio. ÖSET hem sen å duscha å sen in till stan typ. Stressigt... mindre kul.

Får nog lägga på ett kol nu med om ja inte ska stressa idag med..

Det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det går.
- jag skulle idag förklara "när det går" med andra ord å när jag försökt med allt gav jag upp å hänvisiade honom till andre som kort å gott säger "ah men du vet du knullar en tjej å så "åååoohhhåå". Då förstod han xP

Tack å hej för mig.

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA! Så klockren! :D

2008-12-10 @ 22:36:46
Postat av: Sandra

hahaha...klockrent du :P

2008-12-11 @ 09:54:54
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0