lördag & söndag

I lördags var det först tänkt att jag skulle ta det lugnt. Sen hörde ju henke av sig å sa att de var fest hos honom å då vaknade den där lilla alkohollisten inom mig å kom fram till att det skulle vara as kul å festa ikväll igen. så ja ringde till bengan å elin så sen bar det av till stan. Festen bleev flyttad till en tjej som heter angelica som är syster med anna på jobbet.

Blev singstar å sen taxi in till stan :)

Gastons å Bond. Jag har knappt några minnen xD fast vissa saker kmr jag ihåg ;)

Kommer även ihåg att jag missade min buss, men vet inte vilken tid vi gick hem ifrån bond.

Men det var allt en trevlig natt :)

Nu har jag även städat klart min lght. så imon är det besiktning. Sista gången jag var i den idag. Känns fett as gött :D

Bio igår med camilla å cecilia. såg Allt flyter. haha. värd å se.

Nu ska ja ta några godisbitar till å sen gå ner å slagga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0