jaha?

I morse visade jag Putte för dom ifrån Falun... Det blev i princip inte mer än å visa. Tjejen satt upp å red typ två varv i skritt å två i trav å sen tyckte hon det va bra och tackade för sig med kommentaren att han var lite för vinglig för henne.

Vinglig? Putte är typ den sista hästen på jorden som e vinglig :P Jag blir verkligen knäpp av det här med å sälja häst... tar sjukt på krafterna.

Sägs ju att hoppet är det sista som överger människan?

Har ont i min njure med? Ngt konstigt är det iaf för det är inte träningsvärk å gör ont när jag tar i...

mest bajs just nu å jag orkar inte bry mig. som vanligt går jag å blir likgiltig å depp.

inget bra på tv ikväll heller som kan förgylla ens dag.

Gah.

fuck off
// Hanna "Kastravec" Portinson

- Idag har jag lärt mig säga: Ät min/din rumpa, skynda dig och träskalle. Mkt viktiga albanska ord som kommer fylla ut mitt CV.

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA! :D Varför brukar de alltid vara så bra på såna ord? ^^

2008-12-08 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0