Hanna har tagit sig samman.

Dolken va för bra i mål helt enkelt.. annars hade vi vunnit.

Hoppas att man är ledig imon då. Hade ju varit för skönt å så hinner jag träna med Putte med för Malin.

Idag gick han as bra. Han var sådär precis på gränsen till att bli övertänd, tittig å göra som han vill. Vilket resulterar i att han går så jävla klockrent när man påminnt honom att det är jag som bestämmer.
Så fort jag fattade galopp föll han in i sån supergalopp som känns som att han har en studsmatta under hovarna å man kan verkligen göra va fan man vill. Öka, korta, byta, rida förvänd utan att han försöker säga emot.
Å när man gjort allt det där har min kära häst t.o.m ett riktigt fint steg tro det eller ej ;)

Don't mess with the devil

Jag har ca 5½ vecka kvar i detta pissland och Fan va kul ja ska ha :D ska börja med att supa skallen av mig imon ;D
sen har jag lite andra planer med :P Hanna är på krigsstigen nu. Jag pallar inte mer mjäkande å skit. Fan ta allt sånt. Nu ska ja fan ta vara på dessa 5 v på ett bra sett.

Bäst å lägga ölen på kylning redan så dom e perfekta till imon :) man kanske skulle ta en ikväll med sen om en stund. Vrf inte liksom?

Nu tänker jag köra mitt rejs.

take care.
Försök inte hindra mig.

Det blev en Martini istället. Fy fan va gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0