HAHAHA omg

Igår va det karaokedags :D

Började med att koffe hade bestämt träff med ngn tjej där å ville ha sällskap dit och slutade med att det var koffe, jag, qvint, janne, lul, martin, bislim å marie.

Halv nio hos koffe sen in till stan vid halv elva å mårtensson. Som ju dessutom fått förlängt kontrakt hela 2009 :)

Blev sång, flum å allt vad det innebär :D riktigt trevligt!

Sjukt pinsam händelse sen. Polisbil inblandad xP Bland det sjukaste jag varit med om HAHAHA. Sånt man bara läser om å tror inte ska hända en själv :P

Trevligt annars.

Man mådde ju mindre bra på jobbet idag sen. boooooh. Varit sjukt seg hela dagen å inte sjukt flummig som ja brukar vara ^^

Nu är det snart läggdags. Lång helg framför mig med fodringar + utsläpp i stallet och flytt ifrån min lght.
Hem till tove imon kväll å carro på söndag :)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha skrattar fortfarande sjuukt mkt när jag tänker på händelsen ;)

2008-12-23 @ 11:22:39
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHA jättekul xD eller såhär i efterhand är det helt sjukt.hahah

2008-12-25 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0