gocart e min nya drog.

Ifrån 9.30-14 hade jag å ulf svenska lektion med lul, beqir, amir, bislim å abayo. sjukt kul emellanåt xD haha

Sen var det dagg för det jag längtat efter ändå sen jag vaknade!    GOCART :D
Jag lyckades även få med våra chefer jocke å anders å köra^^ så det var vi, marie, ulf å eqir som körde å resten va hejjaklack.
Fy fan va kul det är :D ja varvade ulf två ggr å beqir en gång :P bara det att dom ville inte riktigt släppa förbi mig så tillslut prejade jag dom xD hahah!
Jocke vann å jag kom 2:a på 40.70 :D man e ju bra ;) iaf en sekund snabbare än i fredags så det tar sig ^^.

Sen hade jag fortfarade mkt ardenalin kvar när jag hade kört så ville sig inte bättre än att jag drog om lul å amir på vrangelsbron :P sen va ju rejset igång :D hahah. dom tyckte inte riktigt om att bli omkörda av en tjej.
Sen svängde jag å amir in på en mindre väg å då körde han verkligen som en blatte med stulen bil. vi körde å blinkade med helljusen å blinkersen å gud vet allt xD sjukt kul iaf HAHA
Tur att fabror polisen inte var ute å körde iaf ^^, men ibland måste man ju faktiskt få ha lite kul ;)

Måste säga att olof va riktigt duktig som stod emot en hyfsat ny bmw 320 å en ny golf VI:a. det är inte illa ;)

Jag känner ju för gocart en gång till i veckan :P synd bara att det är rätt dyrt... :/

nä nu ska ja duscha.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0