Bästa julhelgen på länge!

På juldagen var det ju dags att festa av mig all julmaten!

Jag skulle ju ha utflyttningsfest, men folk va sjuka eller inte var i hstd. Vi blev iaf ett litet gäng. :)
Qvint å dolken kom först så vi drog igång å spelade fia med hutt. sen kom sandra, janne, darko å emelie. Var sjukt längesen man träffade henne nu så va skoj :)

Blev mårtensson sen :D å jag å bengan kom in för vakten va snäll ;) dansade som satan vet jag men sen är det rätt dimmigt xD

Qvint ringe mig igår å sa: Jag skulle bara kolla hur det var med dig idag för igår försökte jag prata med dig när du stod å pratade med chris, men dina ögon gick åt två olika håll och du såg ut som om du inte kände igen mig.
haha stabilt!

Igår va d bara på det igen. Hem till qvintan. Dolken va ju redan as kalas när vi kom vid åtta :P Spelade guitarhero å ajg va inte så bra på dom där trummorna :P hahaa. blv ett jävla ös å slutade med böghög i sängen xD omg bilderna därifrån e ju inte å leka med xD

Sen blev det utgång å var knapppt några ställen öppna, men kom iaf in på bond så dansade massor sjukt flum å as kul :D

sen fick jag springaa till bussen vid tjugo i tre å jag hade en hel buss för mig själv. haha

Idag mår jag prima! och ska la snart ta mig till stallet.

Undrar hur dolken mår idag :P hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0