Vilken kväll :P

Angelica hämtade mig vid sex å körde mig ut till bengan. Elin va redan där å vi satt där å snackade massa bajs å hade kul :)

sen vid tjugo i nio bar det iväg till getinge på 5*20 årsfest :) riktigt trevligt att träffa alla plönningefolk igen :) vissa har man ju inte träffat på över ett år så d va ju nästan lite jobbigt för man visste ju inte var man skulle börja :P
Tack för en najs fest brudar :D å grattis igen till er alla!

sen vid kvart över tolv körde bengan mig å elin till bussen så vi skulle komma hem :)
massa flum på bussen xP

sen skulle vi ju träffa qvintan å anders på mårtensson, men ja hade ju inte råd å gå in där så ja å elin drog å käkade å ringde koffe, så vi drog hem till han. å ems hade precis kommit hem då så fick träffa hemme med :D satt där ett tag sen drog vi in till stan igen å sen blev det efterfest hos calle.

vid halvsex tyckte ja att nu är det nog dags att gå hem. så kl fem i sex va man hemma. sådär lagom trött ;P

men det var en najs kväll iaf :)

å nu ska ja kurera mig själv med en film :)

tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Stina

tack så mycket!! Jättekul att ni kom=)

2008-08-25 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0