Utkast: Dagens sämsta/mest ...

Dagens sämsta/mest misstolkade kommentarer på jobbet.

Anders: oj va chockad jag är. Hanna ner med huvet nu å gör din minutstrejk.
Viktor: Deep under ;P
HAHAHAHA ojoj va d där kan misstolkas.

Viktor: alltså kan vi inte få lite offroad lådor lr duck(?) hoes så vi kan få lite kul.
Anders: då kommer hanna direkt!
OMG jag stod ju dubbelvikt HAHA. det är för mkt sexistiska kopplingar hela tiden måste ja säga :P

Vet inte va det har varit idag, men fått många "återfall" idag :/ miss you....! kom tillbaka.

kommer en till imon som ska provrida putte. så bara å hålla en tumme :)

nä får la kolla till min mat å sen ska ja läsa lite harry potter tänkte jag :)

take care.

- För mig är du speciell :( Du hade verkligen Det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0