sverige är för litet ;)

världen är helt enkelt sjukt för liten xD

har snackat lite med en kille på nattstad som bor i sthlm nu men växt upp i hstd.
så nyss frågar han mig om ja känner ngn Fredrik Savander å ja bara hum... det namnet är sjukt bekant. sen slår det mig att det är ju Tobbes bror/kusin lr ngt sånt xD å ja bara omg! HAHAHAA helt sjukt! Han hade fin lght dessutom ^^, haha. Det visade sig iaf att dom växt upp ihop typ :P

stekt lax å vitlökspotatiskroketter ikväll. gottgott :)

kanske kmr en å provrider putte på lördag.. dom skulle ringa på fredag igen. dom verkade trevliga iaf :)

blir inget vallåkra för mig :'( startar för sent i lb2...... :@ ngt förbannad!!!! men så nu ska ja efteranmäla mig i la1 för lika bra å rida den med om ja ändå måste vara kvar där hela dagen...

tyskland i oktober igen? ;P bara för att vi hade så sjukt kul ;)

imon ska vi boka resa till cypern :D OH SÅ NAJS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0