Puttsson

Nu e man lagom sleten. ska snart sova (om typ ngn timme) :) ska bli underbart!

imon måste jag verkligen STÄDA. å så ska ja in till stan å vara moraliskt stöd för sandra :P ja vill ju göra samma sak som hon ska. men fattar inte hur jag någonsin kmr våga. på fyllan i cypern? xP nä usch inge bra sånt!

Kom ju några å provred Putte i eftermiddag. Kändes riktigt bra :) så jag håller verkligen en tumme för att de andra hästarna de tittar på inte va lika bra som Putte ;)

Tänk va sjukt nervös å vilken ångest ja hade när den första var här å provred. Nu känns det som en del av vardagen :S men ja känner att nu när man verkligen ska sälja så vill jag ha bort honom fort. helst innan man ska till cypern. Fan va jobbigt det kmr vara att säga hejdå :'( men det är ju bäst såhär...

Min bästaste vän. Kommer alltid älska dig. Det vet du.

gah va ja hatar min sentimentala sida som kommit fram hos mig. Jag brukade ju aldrig lipa. Bit ihop för fan.

aja imon äre fest! då jävlar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

meeeh...klart att dem hästarna inte är finare än puttson hihi...finns ju ingen finare än han, babben o de andra hästarna vi känner ;) vill du så kan jag va me dig när han åker, stöttar dig i vått o torrt de vet du sötnos <3

2008-08-26 @ 18:35:51
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0