partyparty

Gaalen kväll igår :)

förfest hos dolken. ja, ems, koffe,andre å kalle kom väl dit vid nio tiden typ.
HAHA mötte dom vid bibblan å ems bara hanna ja måste bara säg en sak först xD
- du andre han e as skraj att du ska ha med vatten å hälla på honom xD å så sa han att "tänkt om hon ballar ur å häller sprit på mig istället" men då sa ja att fan du är inte värd ett sånt spritmissbruk"
hahaha så jävla bäst :P

jag har ju fina blåmärken på min arm, inte :O ja å andre skulle nypas likadant som vi gjort på jobbet bara för å visa dom andra. men på jobbet hade vi ju handskar på oss så blev inte samma effekt som då :P AJAJ säger jag :P blåmärke som en 5krona å d sved hela natten :P

anneli å niklas kom med :) å sen blev det mårtensson. var najsnajs :)

å nu sitter man här lagom bakis (!) å ska visa häst om 4 timmar ;P hehe

nu måste ja typ springa till bussen. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0