hoho ^^

ojoj ;) ni kan inte ana, haha!
igår va ja å bengan på fiesta. ja tyckte att en kille vid ingången va lik fredrik ljungberg, men tänkte väl inte så mkt mer på det.
sen senare så kom jag in ifrån solgården å ska in till dansgolvet. då möter jag ett gäng kepsförklädda killar å jag går typ i mitten av dem. Sen står ja typ öga mot öga med ljungberg. ojoj vilken ögonkontakt xD å sen typ gick vi lite emot varandra så min arm kom mot hans typ :P ahaha! ojoj han e snygg :P

aja. va hos optikern igår förmiddag. så har hämtat ut 3 par bågar nu som ja har hemma å ska prova.. får la se hur det går.

sen va ja hos frisören :) så nu har man lite lugg igen :P fast tar lite tid för mig å vänja mig som vanligt :P sen klippte hon av typ 5 cm på längden med så känns lite lättare nu. å så slingor såklart :)

- så länge man har ngt att koncentrera sig på å inte kan tänka så mkt så går det ju bra... men i övrigt känns det förjävligt.. :/

Bengan, du e allt bra förvirrad :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha...jag tar helt o hållet på mig att jag va lite förvirrad..va nog fortfarande lite smått bakis haha..tack för en najs dag ^^

2008-08-01 @ 19:45:33
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Therese

Gött Hanna! :D Du och Ljungberg alltså, damn ;)

2008-08-01 @ 23:09:31
Postat av: Martina

Mm mm mm ;) Yummie!

2008-08-02 @ 13:18:22
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0