händelserikt?

idag e man rätt sleten :P

carro kom till mig vid halvnio ngt sånt igår :) sen när vi skulle in till stan kom vi på det 3 min innan bussen gick. så det va typ panik. så när jag skulle stänga mitt fönster råkade jag ha mitt ringfinger ivägen :S AJ!! trodde fan det gick av först så ont gjorde det. så nu har man en fin svullnad ringfinger :P

aja in till stan iaf å hem till angies jobbkompis. bengan kom då med. fick träffa angies danne å hans kompis jonatan. Han va himla trevlig :)
vid halv ett ngt sånt drog vi till mårtensson. Bra drag där igår :D Han här jonatan va ju inte helt kass på å dansa heller ;D

sen vid tre återförenades ja å carro med angie. bengan hade ja då inte sett på hela kvällen :P sa hej då till danne å jonatan å sen gick vi hemmåt.

å då blev vi så blödiga allihop :/
haha en sak va rätt kul då faktiskt nu i efterhand. de kom två killar som vi mötte å va typ as tjatiga å kmr fan inte ihåg va dom ville. men jag blev sjukt förbannad å skrek ngt i stil med "ser det ut som att jag är intresserad. en kille jag gillar har flyttat 70 mil härifrån så piss off!" ngt sånt. sen gick dom :P hahaa

om man skulle pallra sig iväg till meddo å sola lite? hum.. får se om ja orkar :P

ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0