händelserik dag...

Började med att jag fick sånt sjukt jobbigt "återfall" å satt å tänkte en massa på honom.. :/ så ja sa till Davi att nu måste du fan komma på ngt å prata om innan jag kriverar. så kmr Rosie ngn minut senare å bara: Du Hanna, Micke. har han semester eller var e han?
Ja bara kollade på davi å typ. ö han har flyttat.. Tack för den liksom xP bara strö salt i såren, gör det..

Jonas: Ah min fru är ju på östrastranden på läger idag.. kanske man ska kolla om man ser om hon ligger toppless ;P
Anders: Eller så ligger hon med lagerledaren!
xD HAHAHAHHAHA

Lagom till fikat kom ju nästa grej. ngn snubbe jag aldrig sett innan stannar mig å bara : Du bor på stålgatan va? ja bara öööö har han spionerat på mig lr ngt :O så han bara ahh kan vi samåka nästa vecka? jo visst kan vi väl sa jag fortfarande lagom chockad...fast ja vill ju inte egentligen, men som sagt ja kan ju inte säga nej...
sen när man kmr upp till fikarummet så alla HAHAHAH fan hanna blev du uppraggad å grejor xD För Alla hade ju sett det xD å ingen vägrade ju tro mig sen heller :P He's not my type. så ni verkligen förstått detta nu..!

Sen tog jag ut alla mina inneboende aggresioner på sture idag. Han vägrar lyssna och tvingar oss att släppa ut våra hästar på betet igen. Helt störd i huvudet är gubbjävlen. Sabine drog så fort hon kunde ifrån stallet för hon tyckte han var så sjukt pinsam som ens får för sig å säga det han sa till mig å Malin va lika arg som jag.
Var längesen ja var så arg. Jag bara skakade å tårarna rann :@ (fast det var ju när han gått då) Oh jag vill bara dänga till honom med grepen! Så ja sa upp min boxplats idag för det snåla fanskapet ska fan inte ha ett öre mer!

så om Putte inte är såld om två månader får han väl bo i mammas å pappas trädgård xD

Det var allt för idag. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0