förbjudet ;P

Har man ingen mjölk, så får det väl bli en öl istället :P lönen kommer ju på måndag, så fram tills dess får man ju ta det man har ^^

idag sa jag nog min grovaste kommentar hittills i mitt liv. Den är så grov så ja tycker den är pinsam att skriva ner här :P ja sa den iaf till viktor för att ja var irriterad på han när vi spelade kort (ovanligt?^^) Det var iaf så att kontorssnubbarna i andra sidan av matsalen vände sig om i undran om de verkligen hört rätt xD HHAHA

Jag måste ju skärpa mig :P okey att ja e tjej, men det är fan inte lätt å vårda sitt språk när alla man umgås med hela dagarna snackar sådär :P

Visa Putte imon igen :) detta kan nog faktiskt vara rätt ställe för Putte, så jag hoppas verkligen!

20-års Fest på lördag :) ska ju bli riktigt trevligt att träffa flera man inte träfffat på länge :)

Oh just det! idag körde jag en skjutare för första gången:P typ 100 m, men iaf ;P det var ganska spejsat. Ja va iaf grymmre än andre, för ja hittade ju vart man satte igår den, hur man lossade handbromsen å hur man ändrade riktning ;) Visst är det så att det förbjudna alltid är så himla intressant ;)

Hur fan ska ja kunna glömma dig? :/ Gah.....!

nä nu får det vara bra för idag. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0