en måndag i raden.

Somliga har dammråttor under sängen. jag har proppfullt med öl å cider flak :) så det ska vara ^^

jag har fortfarande ont i mitt ringfinger sen ja klämde det i mitt fönster . det är lite störande... men jag lär ju aldrig göra om det igen :P

en jobbkommentar: ska vi kissa i kors? vi kan hålla i varandras :P
ja säger då det :P haha.

fick börja dagen med att köra långgaffel å det hade ja ingen direkt lust med. Blev lite för mkt tänkande :/ men sen kom som tur var jonathan å sa att ja fick hoppa in i container igen :P så d va najs.

alltså ja bli lite förvirrad av det en sa typ flera ggr i lördags.. ? hum.

fan va damp att det kostar å lägga ut annons på blocket å att man ska betala med mobilen. har ju inte jag råd med :P

Vallåkra på lördag :D ska bli så fett najs!! Massa fina bilar :D Åhh kärlek!!



Jag, Ems, Louise å anders på en kant :P
Jag, Ems, Louise å en aaaas full anders xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0