Tankar om livet.

Jag säger som Martina. Jag vet verkligen inte vad ja ska göra med mitt liv.

- ska jag flytta till Gbg till hösten? vilket jag verkligen vill. MEN hur stor är möjligheten att man får en lght och jobb där uppe. Om jag får lght måste jag sälja Putte.
- om jag inte få lght där, ska jag då stanna i hstd ett halvår till och ha kvar Putte?
- eller ska jag ta mig i kragen detta året å verkligen söka till sälen?
- ska jag börja plugga? och isf vad????
HJÄLP!!!
Jag blir knäpp! varje dag tänker man på nya planer....

och sånna dgr som idag när jag red på åkern och en kille kom fram (som var hästintresserad) och sa vilken underbar häst jag hade. då vill man inte sälja honom.. å speciellt inte när han gick som en klocka i galoppen både igår och idag. men jag kan inte ha kvar honom för evigt heller. så länge mamma å pappa hjälper till och betala har jag ju råd, men sen kan jag absolut inte betala för honom..
visst det är en go summa pengar man får om man säljer honom. men de pengarna kommer ju inte göra mig lyckligare. bara olycklig över att ha förlorat honom, kanske för alltid. gosh. nu blev jag för sentimental... :'(

ledig imon. skönt! ska ha en långeftermiddag i stallet tänkte jag. ska byta däcken på olof sen med. så nu får ja på lite snyggare fälgar iaf än de man kör runt med på vintern ^^

ibland när man sitter såhär å funderar så känner man att man hade velat ha ngn å tycka om å som tycker om en tillbaka. men jag har gett upp den tanken. vågar inte börja tycka om ngn igen för det slutar ändå bara med att man ligger å lipar på sängen.
jag borde bättra mig å inte vara så otrevlig mot vissa personer bara för att jag tycker det är obehagligt att träffa dem. de har ju inte gjort mig ngt egentligen. det är faktiskt mitt eget fel i början.  men NEJ orka! ha ha . lite kul ska man väl få ha ;)

ojoj vad jag klagar! på fredag ska jag supa bort alla gamla beskymmer å skaffa mig nya, hehe.

Tjing!

- Det som inte tar död på oss gör oss bara starkare.
Sant! min mage e hård som stål nu ^^.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sov Gott:)

2008-04-15 @ 22:25:33
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Nadia

Så sant som sagt =)=)

Take care!!!
KRAM Nadia

2008-04-15 @ 22:29:01
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: Sandra

haha jaa visst är hon för rolig emellanåt min mamma :P
men tänk så här, du måste ju inte börja plugga än..ta ett till sabbatsår och bara göra sånt du vill :) plus att du får ett extra år att fundera på vad du verkligen vill göra :) pusspuss darling

2008-04-16 @ 16:46:40
URL: http://floppsy.blogg.se
Postat av: martina

Ja usch och fy! det är grymt så jobbigt det är, det här framtids-tjafset.. :P haha! Vi ses imorgon :D

2008-04-17 @ 20:03:06
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0