Patetiskt med stort P.

Helt ärligt. så tycker jag synd om dig.

Jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva. För jag tycker det hela är sjukt patetiskt.
Fick du ingen i fredags lr? lr du tycker att minst 7ggr/vecka är minimum å du saknar ngn ikväll?

Sorry. I'm NOT interessted.

Försök om ett halvår igen så kanske. Det brukar ju vara så. For this time I'm fed up.

Vrf är det så att killar får vara med hur många som helst utan å anses som skabbiga? Bara grabben ser bra ut liksom. Men vi tjejer ska helst vara oskuld (inte bokstavligt, men ni fattar vinken).

Det är inte så spännande längre när man känner personen mer väl än den anar.

That's it for tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0